Superbul album (al saselea) al peisagistei Kaitlyn Aurelia
Smith, isi revendica stilul avant-gardist, de la taieturile de gen noise, bazaielile de
gen motor de drona, murmure, si art-punk. Un album deopotriva provocator dar
frumos, pastoral dar hiperactiv. Cu toate ca la inregistrare a fost utilizat instrumentul
Buchla Music Easel din anii 1970, arpegiile de curcubeu ale artistei - urmari
ale traditiei dobandite de la artisti precum Terry Riley sau Laurie Spiegel –
au scos-o din zona curentului minimalist repetitiv. In locul acestuia, ea creeaza
lumi sonore pastorale imbibate cu elementele unei game prismatice de bule si bloboroace
de tot felul – in parte Jackson Pollock, in parte Lisa Frank – dar uneori in
tandem cu ambele, creand tensiune pe alocuri. Artista a declarat in publicatia Rolling
Stone ca ‘a fost curioasa pana unde
auzul ar putea sa desparta sunetele astfel incat sa putem auzi doua conversatii
diferite in acelasi timp.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu